• (iOS) Crazy Kitchen: Cooking Game kupón

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Crazy Kitchen: Cooking Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Crazy Kitchen: Cooking Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kupón ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Crazy Kitchen: Cooking Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Skvělá hra

    Libi se mi

    Byla to úžasná hra s nádhernou grafikou, ALE když dosáhnete určité úrovně, bylo nemožné ji dokončit a drahokamy na to vůbec nestačí. Návrh: Zvyšte množství drahokamů v denním přihlášení

    Horní

    Vaše nová aktualizace je příšerná a je směšné, když dokončíte jednu sekci a vstoupíte do nové, všechny vaše nasbírané peníze zmizí... A ohledně aktualizace... Opakující se reklamy a reklamy bez diamantů.

    Crazy Kitchen: Cooking Game آرکیڈ zkn

    Úroveň 7 ze mě udělala efekt dojné krávy, když si to koupím za 99 centů, ty jako hráč můžeš odemknout výhody legendární zlaté prasátko víš, co jsem byl lákadlo hráčů na Facebooku zemřelo, když jsem viděl animaci, hra ztratila 3 hvězdičky, když jsem viděl, že si uvědomuješ, že si hráči srážejí peníze bonus, takže budou platit? Kdokoli jiný by měl vědět, že se může odhlásit a najít něco lepšího u jiných herních vývojářů, kteří to nedělají. Některé vaše ovládací prvky nejsou efektivní, možná budete chtít najmout více uživatelů Facebooku, aby vyřešili chyby.

    Zábavná hra, ale může být drahá, pokud chcete postupovat. Ale skvělý způsob, jak trávit čas.

    miluji hru a jsem na pařížské úrovni. dokončil jsem první část a stále čekám na druhou část, jak se říká, že již brzy. jak dlouho ještě musíme čekat? kromě toho je hra opravdu náročná.

    Hra je rychlá a zábavná. Měl jsem problém s nákupem valentýnského balíčku. Dostali se do toho a problém vyřešili. dík

    Líbí se mi tato aplikace, ale žádám vás, abyste měli dvě verze stejné hry. Ten, kdo za to může zaplatit, může aplikaci přidat zdarma a ti, kteří nemohou mít rádi mě, mohou mít více reklam a také nějakou pomoc při hraní hry. Tu hru miluji, ale nemohu si dovolit platit, takže prosím berte v úvahu všechny hráče, jako jsem já.

    tuto hru moc miluji..pěkná grafika, plynulé ovládání, dobře oceňované pobídky k úspěchům..smutně řečeno, že k využití vylepšení je potřeba mnoho drahokamů...ale přes to všechno je to skvělá hra...

    Náročné a příjemné. Všechny peníze jdou na nulu, když je země hotová. Hodnotil bych to 5, pokud by byly peníze převedeny jako v reálném životě

    Už mě nebaví, když říkáte, že je to zdarma, mnoho lidí projde úrovněmi, aniž by si něco kupovali. Mnozí ukazují, že to není tak snadné. Přestaň říkat, že je. Nemůžete ani nakupovat správně, když jsem byl tak blázen, abych si koupil boosty a dostal jsem něco jiného. Kompenzovali jste to diamanty navíc. Potřeboval jsem vzpruhy. Zbytečný. Co jsem si koupil, spotřebuji a smažu!! Na začátku to bylo dobré, změnil jsem názor! Jak se máte dostat přes potřebná komba, když zákazníci tak pomalu kupují 1 nebo 2 věci. Příliš pozdě to smazal!

    hra je zábavná a náročná. více úrovní by bylo hezké, protože jsem je dokončil všechny

    ODINSTALOVÁNÍ: Hra se zasekla na úrovni 9-1, 13-2. Tryna dosáhnout mých cílů, ale neumožňuje dosáhnout limitů cílů, wth?!?

    Zábavná hra, ale dostal jsem se do bodu, kdy se nemohu posunout vpřed bez neustálého placení, a tak odinstaluji

    Vnucují vám cestu k mnoha reklamám. A "dárky" vůbec nejsou dárky, protože musíte sledovat NETRASNĚ dlouhé reklamy, abyste je dostali. 5hvězdičková hra s 1hvězdičkovou léčbou. Vážení vývojáři, ustupte od nucených reklam a pokuste se najít lepší pobídky pro lidi, aby chtěli platit nebo sledovat reklamy. Byly příliš dlouhé, příliš ve vašem obličeji a nebyly dostatečně lákavé. Děkuju. Odinstalováno.

    Zábavná hra, ale po upgradu všeho možného některé úrovně nejsou průchodné bez nákupu boostů. Nezáleží na tom, jak rychle jedete. Měl bych být schopen projít úrovněmi poté, co bude vše upgradováno, a nemusel bych si něco kupovat, abych postoupil do další úrovně. Aktualizace....nyní na úrovni 30 ve Francii, kávovar zmizel, takže neexistuje způsob, jak podávat kávu. Aktualizací aplikace se to nevyřešilo.

    Hru miluji, ale čekání na aktualizaci mě bolí. Už čekám 3 týdny.

    Miloval jsem to.Ale pokud to nemohu aktualizovat, musím to odinstalovat, protože jsem již odstranil některé z mých důležitých aplikací. Doufám, že to bude opraveno. Snažil jsem se to aktualizovat tak často, ale žádné množství.. velmi těžké aktualizovat.. zatím žádná akce.. každopádně díky..

    Tato hra je zpočátku zábavná. Pak je NEMOŽNÉ porazit úrovně bez zvýšení. Jsem na úrovni 33, mám VŠECHNY vylepšení kuchyně, neustále obsluhuji a stále se mi to nedaří. Dostanete 2 reklamy denně, na které se můžete dívat místo vylepšení, ale poté musíte utratit diamanty, abyste mohli pokračovat. Je to skoro jako byste museli utrácet peníze, abyste mohli hrát dál, a já takové hry vydržím.

    Skvělá hra, jen zamrzí u reklam, kde musíte restartovat hru nebo celé zařízení.

    Rád počkám s hodnocením, protože často, když budete hrát hry, začnete vidět neférovou aktivitu. Všiml jsem si, že jakmile jsem začal platit za diamanty; zdá se, že hra nastavuje okamžiky k opětovnému zaplacení. Také, když jsem použil svůj boost v kombinovaném kole, doslova to nepřidalo má komba, když byla jasně shromážděna. Ignorovalo to moje komba a plýtvalo mojí podporou. Není to poprvé, co se to stalo. Tato hra může být návyková, ale s takovými setkáními se stává méně zajímavou.

    Tak zklamaný! Upřímně řečeno, několik dní jsem nemohl postoupit, protože jediný způsob, jak toho dosáhnout, by vyžadoval boostery (které vyžadují utrácení $). Hra se mi až doteď líbí. Pravděpodobně odinstalování

    Hra je zábavná, kvůli chybě serveru nemohu projít úrovní 16, ale umožňuje mi dokončit pouze další úrovně kreditu. ..,. díky bohu, že jsem si diamanty nekoupil

    Hra mě opravdu baví, stejně jako ostatní určitě existují úrovně, kde vám neposkytnou dostatek zákazníků, abyste úroveň vyhráli. Nicméně můj velký problém je, že jsem měl spoustu peněz na konci USA, ale v začínající Francii je to všechno pryč!!!

    Toto je moje oblíbená hra na vaření, ale jsou chvíle, kdy reklamy způsobí závadu a způsobí, že se zavřou a znovu otevřou, kvůli tomu jsem ztratil několik nekonečných boosterů, prosím opravte!

    Hry se odmítají znovu otevřít. nevím proč? Jsem na úrovni 70, ale nemohu otevřít. Právě jsem vám řekl, že jsem to pouze aktualizoval. co víc chceš, abych řekl? Myslím, že tato hra se drží jako čert, chtěl jsem jí dát 5 hvězdiček, ale díky bohu jsem to neudělal. Protože pokaždé, když se to dostane na 61, 71, cokoli, co má co do činění s 1, začne to zkazit. Podařilo se mi projít 70, nyní se 81 odmítlo znovu otevřít se stejnou zprávou sítě. Ale i při plné síti se odmítne otevřít. Můžete na tom prosím zapracovat nebo to smažu

    Zábavná hra na hraní. Trochu frustrovaný, když nemůžu nakupovat ve hře bonusy, ale jinak zábava.

    Hra je zábavná. Vaření bez léků

    Kdysi mě bavilo hrát tuto hru, ale už ne. Kvůli kombo výzvám, když je navržen, NENÍ 2 schopen získat komba, pokud nemáte dostatek diamantů 2, když je to potřeba. Nainstaloval jsem tuto hru.

    Je to velmi expresivní hra na hraní. Pokud potřebujete více času, musíte použít 100 diamantů, abyste prošli hrací plochou. já to mažu.

    Opravdu miluji tuto hru, ale něco se pokazilo. Aktualizoval jsem a stáhl jsem si novou restauraci a pak jsem ji hrál online, ale když ji hraji offline, vrátí se tam, kde jsem byl předtím, a vrátil jsem se do restaurace, kterou jsem Hrál jsem předtím a nová restaurace, kterou jsem nahrál, tam není. Můžete to opravit?

    Chvíli je to zábava, dokud není možné projít levelem a musíte si koupit další, abyste prošli. Odinstalovaná ztráta času a navíc příliš mnoho reklam

    Tato hra je v pořádku, ale je příliš těžké získat vylepšení a diamanty bez placení. Nejdřív se mi to líbilo, ale oni chtějí jen peníze

    Hra je opravdu zábavná, ale reklamy se vysávají a musí hru restartovat, jakmile se objeví reklama, dala by 5 spuštění, kdyby to nebylo pro reklamy.

    Otevřel jsem aplikaci a vyhrál úroveň, hrála se reklama a už jsem se nemohl vrátit do hry. Oceňuji odezvu a věřím, že používání méně rušivých reklam a jejich přehrávání PO návratu na hlavní obrazovku může pomoci. Také bych je rád viděl každé tři až pět úrovní místo po každé úrovni. Děkuji, že jste si přečetli mé hodnocení a vzali věci v úvahu. Většina her jen předstírá. Rád bych znovu zkusil vaši hru, jakmile bude aktualizována a uživatelsky přívětivá.

    Dropdom - Jewel Blast Slagalice fax

    Bezva

    Crazy Kitchen: Cooking Game Παιχνίδια arcade tfso

    Upřímně, pořád říkáte, že „mnoho lidí projde úrovněmi, aniž by utratili desetník“, ale opravdu, podívejte se na většinu recenzí a všechny jsou stejné. Vylepšili jsme doslova všechno, ale přesto, ani na časové úrovni, nevyděláváte dost peněz? Jediný způsob je KOUPIT boostery. Nedává to žádný smysl. Chytání peněz - takhle jednoduché.

    Na začátku se mi to líbilo, ale jak se dostávám dále, některé úrovně nelze porazit bez boostu, což je v pořádku, kromě toho, že boosty stojí příliš mnoho drahokamů!!! Nekupoval jsem je, tak jsem hru smazal!!!

    Na lvl 24 A STÁLE nemůžu přijít na to, co VŠECHNY ty boostery dělají!!!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :