• (iOS) Toy Bomb: Blast Cubes Puzzles kodar oändliga ädelstenar

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Toy Bomb: Blast Cubes Puzzles ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Toy Bomb: Blast Cubes Puzzles IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kodar oändliga ädelstenar ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Toy Bomb: Blast Cubes Puzzles 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Underhållande, blir svårare

    Upprörd eftersom jag väntar på att nya nivåer ska läggas till...och kostnaden att spela är för hög kan ta så mycket som 50 eller fler försök att ta mig igenom de höga nivåerna...Jag installerade om spelet helt och hållet och det finns fortfarande inga nya nivåer säger bara "kommer snart"

    Jag kan inte mycket om att spela det här spelet men jag gillar det. JAG HOPPAS DU KAN HJÄLPA MIG IAM PÅ FUNKTIONSHINDER OCH JAG KOMMER INTE ATT GE MINA 1000,00 TILL BARNHUSET OCH BEHÅLLA RESTEN SYLVIA BARRIETT OKA TACK ❤

    Spelet är roligt, men det finns ett hjul du snurrar för att få förmåner. Av någon anledning ger det här spelet dig en orimlig mängd fria liv. Jag brukade spela det här och tröttnade på det. På den tiden hade jag nästan 400 fria liv, av vilka jag aldrig använde något. Nu spelar jag det igen och strax över nivå 100 och jag har redan 40 liv.

    Frustrerad! Kan ta bort och hitta ett nytt spel! På nivå 500 och kan inte lista ut vilka kombinationer som behövs eller hur man rensar luftballongerna! De går upp, de går ner, jag förstår inte hur de fungerar!

    Jag har ännu inte installerat (ladda ner), men förhoppningsvis som det är enligt (recensioner/betyg) som jag har sett kan jag bara sluta göra det. Jag hoppas bara att de "misslyckade" inte visar sig vara "fakta". Jag kommer att låta dig veta min sanna åsikt så fort jag spelar ett tag. Kom ihåg att detta inte är min riktigt formulerade åsikt, så det är troligt att det kommer att ändras.

    Bra tid suger

    Älskar spelet!! Mycket stressmottagande och tidskrävande!...

    För många annonser

    Inte ett dåligt spel men blir omöjligt efter ytterligare en nivå 450ish.

    Bra litet spel för att fördriva tiden

    För många annonser men spelet är roligt. Älskar att plåta det.

    För en Toy Blast knockoff med massor av irriterande annonser är betalväggen extremt snabb, på ungefär nivå 100. På grund av detta och extremt frustrerande ökade begränsade rörelser rekommenderar jag det inte.

    Senaste recensionen verkar vara raderad. Så många ADS kommer du att lägga mer tid på att klicka X på dem och popup-fönster under hela spelet än på själva spelet. AD för att stoppa AD. Popup-fönster och orimliga erbjudanden om att försöka igen. Avinstallerad före 100 lvls. Njöt av spelet i 2 dagar. Men så många annonser och popup-fönster och sådana som stoppar mina YouTube-videor i bakgrunden. Nog är nog. Inga pengar spenderade men mitt tålamod har verkligen varit det.

    Sååå kul!! Många typer av pussel att lösa.

    Roligt och beroendeframkallande. Spela det hela tiden och min son älskar att leka med mig.

    Har precis börjat spela!

    Inte tillräckligt med svängar

    Jag älskar spelet. Hatar bara att du får slut på liv och det finns inget sätt att få mer utan att betala.

    Än så länge är allt bra

    Jag kom till nivå 1695 och det finns inget sätt att gå vidare därifrån utan att spendera pengar. Har sett alla dumma annonser, men det går inte att slutföra...

    Det är inte annorlunda än att kortspelen gör samma sak om och om igen. Jag gillar utmaningen och du måste planera dina drag annars kan du förlora. Får mig att använda min hjärna och alla de saker jag gillar

    Jag gillade det länge, spelade till nivå 1630+. Ändå har nivåerna blivit helt absurda. Även med många boosters behöver du fortfarande köpa ytterligare drag om och om igen. Detta är inte längre att spela, utan att köpa nivåer (med boosters samlade under många veckor utan nivåer). Så hejdå till det här spelet!

    Gillar verkligen det här spelet...men annonserna är helt löjliga. Ledsen att jag tar bort spelet. Jag orkar bara inte med annonserna

    Liksom resten av blast-spelen, roligt för alla och inte alltför svårt att starta. Önskar bara att du kunde hoppa över handledningen.

    Death Incoming! Petualangan iaos

    Inget mer roligt för många annonser

    Jag har sett samma STUPID Lily's Garden-annons 945 gånger i rad. Herregud, finns det inga andra annonser du kan spela?

    Jag betygsatte det till snart när det är dags att ta emot mina mynt, spelet fryser. Och jag får aldrig mina mynt.

    Jag gillar verkligen det här spelet. men det blir dyrt så jag går vidare till nästa spel

    Jag sitter i alla annonser varje dag ärligt talat, jag mår bra av det. Jag gillar ditt spel men jag får de 5 liven 90 % av varje gång jag snurrar på det dumma hjulet. De 5 eller 10 mynten skulle vara mycket bättre. Jag förstår inte varför du tog ut de 10 mynten om du inte heller använde kassörkistan under vändningen. Jag har spelat ditt spel mycket, jag är i mellan 1500-1600.

    Jag har spelat det här spelet i flera månader, varför jag är på nivå 865, men det är irriterande att klicka på snurran eller belöningar bara så att det kan fortsätta säga att videon för närvarande inte är genomförbar, men jag slår vad om att om jag klickar för att göra ett köp i spelet skulle det fungera alldeles utmärkt.

    Varför kan du inte uppdatera spelet? Endast given "spela" eller "avinstallerad"-knapp i google play store

    Var mitt favoritspel. Sedan senaste uppdateringen kommer inte ens att laddas. Har gjort alla förslag. Avinstallationsprogram. Rensat cache. Startade om. Många gånger. Kommer fortfarande inte att fungera. Nått ut till utvecklare. Inget svar. Mycket tråkigt När ska uppdateringen vara tillgänglig. Eftersom jag fortfarande inte kan spela spelet var mitt köp inte bra. Kan du återbetala mitt köp?

    Jag gillar spelet

    Spelet fryser hela tiden. Få ofta meddelanden om att tgat-spelet inte svarar. Jag älskar thd-spelet men det fryser ständigt. Det är alla nivåer. Det slutade fungera just nu när jag försökte komma in i det. Spelet svarade inte

    Extremt enkla, irriterande annonser efter varje match. Avinstallerad.

    Inte tillräckligt hårt. Bra spel bara inte tillräckligt svårt för mig

    Inte det bästa spelet. Hittade att nivåerna upprepar sig och att det inte är det bästa spelet. Det slutade med att jag tog bort det eftersom jag tyckte det var tråkigt. Skulle inte ens ge det 1 stjärna om jag ska vara ärlig

    Spelet är bra att spela. Men märkte idag om du får 3 stjärnor, kanske 1 eller 2 räknas totalt.

    Trevligt spel upp till problemet med alla reklamfilmer. Alla trestegsreklam som inte kan hoppa över eller stängas. För mig är det en hjärnvåldtäkt. Och jag ger inte en hand åt denna outhärdliga sak. Ett slöseri med dyrbar tid spel

    Roligt spel..för många annonser..

    inte illa för en annan match färgspelet. några tillägg, men du kan spela offline.

    Än så länge är allt bra; Jag skulle ge det 5-stjärnigt MEN för många annonser

    Bra spel också fördriv tiden mellan klasserna. Jag skulle älska att se någon typ av obegränsat läge. Sammantaget ett fantastiskt spel.

    Avkoppling

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :